dubbele vakantiestressssss.....!! - Reisverslag uit Best, Nederland van Marja - WaarBenJij.nu dubbele vakantiestressssss.....!! - Reisverslag uit Best, Nederland van Marja - WaarBenJij.nu

dubbele vakantiestressssss.....!!

Door: Marja

Blijf op de hoogte en volg Marja

04 Januari 2015 | Nederland, Best

Vraag me niet hoe ik t voor mekaar krijg: of ik op de laatste dag van vertrek niet iets anders te doen heb....!!! IK HEB MN DAGBOEK PER ABUIS VERWIJDERD VAN WAARBENJIJ.NU.....
Wan doos!

Hieronder opnieuw mijn eerste verslag...
Het kan zijn dat niet iedereen nu dit verslag in zijn mail krijgt maar ik heb een link naar FB gemaakt zodat ik waarschijnlijk toch niemand vergeten ben...hahha.



Vakantiestresssss....

Hans is z'n laatste uurtjes op 't werk aan 't maken en ik tref de laatste voorbereidingen voor de vakantie: het werk is dus weer eerlijk verdeeld!
Vanochtend toch ook nog maar even een paar wijzigingen bij Booking.com doorgevoerd. In Battambang toch nog weer een leuker hotel gevonden.., In Phnom Penh blijven we toch maar 4 nachten i.p.v. 5..., en in Sihanoukville worden 't 3 nachten i.p.v. 2...
Zo moet 't goed zijn!
We starten in Siem Reap voor 6 nachten, dan met de boot naar Battambang voor 3 nachten, met de bus naar Phnom Penh voor 4 nachten, met de bus naar Kampot waar we in Villa Vedici zullen verblijven in totaal 7 nachten met een onderbrekening van 3 nachten in Sihanoukville (zee...). En dan.... ik moet er nog niet aan denken: hopen we weer veilig in Nederland terug te keren.

Wordt vervolgd....
Marja

  • 04 Januari 2015 - 12:42

    Gerard:

    hoi
    Hans en Marja veel plezier op deze reis
    En Marja het is ook altijd oneerlijk wat betreft
    Werken en vakantieviorbereidingen vindt
    Hans ook niet leuk

  • 04 Januari 2015 - 13:04

    Madelon:

    Lieve Hans en Marja,
    een hele goede (en veilige) reis en heel veel plezier. Ik verheug me erop om jullie ervaringen te lezen en ben heel benieuwd hoe Cambodja jullie bevalt. Liefs

  • 04 Januari 2015 - 14:30

    Simone :

    Geniet lekker van jullie reis en ik ben heel benieuwd naar jullie avonturen.
    Hoop dat je de stress los kan laten zodra je in het vliegtuig stapt.
    Liefs, Simone

  • 04 Januari 2015 - 17:29

    Marlies Van Den Heuvel:

    Hele fijne vakantie en kom veilig weer thuis!

  • 04 Januari 2015 - 18:08

    Thea:

    Heeey hans en marja
    goeie reis en vast veel lieve groetjes aan hans frank simone en sjors
    zet um op in cambodja! Veel plezier...

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marja

Actief sinds 04 Jan. 2015
Verslag gelezen: 152
Totaal aantal bezoekers 5079

Voorgaande reizen:

05 Januari 2015 - 30 Januari 2015

Rondreis Cambodja

Landen bezocht: