Rondreis Cambodja - Reisverslagen van Marja - WaarBenJij.nu Rondreis Cambodja - Reisverslagen van Marja - WaarBenJij.nu

Rondreis Cambodja

Per abuis heb ik net mn hele dagboek verwijderd op de site van Waarbenjij.nl! Moet ik weer helemaal opnieuw beginnen..... alsof ik vandaag niks anders te doen zou hebben!!!
Hieronder dus nog een keer mn eerste verslag...

Vakantiestresssss....

Hans is z'n laatste uurtjes op 't werk aan 't maken en ik tref de laatste voorbereidingen voor de vakantie: het werk is dus weer eerlijk verdeeld!
Vanochtend toch ook nog maar even een paar wijzigingen bij Booking.com doorgevoerd. In Battambang toch nog weer een leuker hotel gevonden.., In Phnom Penh blijven we toch maar 4 nachten i.p.v. 5..., en in Sihanoukville worden 't 3 nachten i.p.v. 2...
Zo moet 't goed zijn!
We starten in Siem Reap voor 6 nachten, dan met de boot naar Battambang voor 3 nachten, met de bus naar Phnom Penh voor 4 nachten, met de bus naar Kampot waar we in Villa Vedici zullen verblijven in totaal 7 nachten met een onderbrekening van 3 nachten in Sihanoukville (zee...). En dan.... ik moet er nog niet aan denken: hopen we weer veilig in Nederland terug te keren.

Wordt vervolgd....
Marja

Recente Reisverslagen:

27 Januari 2015

weekendje zee

23 Januari 2015

bjoetifoel day

23 Januari 2015

good morning

22 Januari 2015

life is good!

20 Januari 2015

a hell of a driver...
Marja

Actief sinds 04 Jan. 2015
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 5088

Voorgaande reizen:

05 Januari 2015 - 30 Januari 2015

Rondreis Cambodja

Landen bezocht: